Musztáng esküvő helyszín

Esküvői helyszín, különterem, esküvői vacsora, Budaörs

Esküvő helyszín

Esküvői vacsora megrendezésére kiválóan alkalmas az esküvői különtermünk, mely légkondicionált, külön bejárattal, terasszal, önálló bárral és mosdókkal rendelkezik, 150 fő befogadására alkalmas.

Miért válasszon minket?

  • Változatos, izgalmas helyszínt tudunk biztosítani, akár nagyobb vendégseregnek is.
  • A teraszon nyugodtan lehet élvezni a jó időt, de nem kell átszervezni a lagzit, ha esősre fordul az időjárás.
  • Több száz esküvő lebonyolítása után nagy gyakorlatunk van a szervezésben.
  • DJ, fényképész, vőfély? Szívesen ajánlunk megbízható segítőket az esküvőhöz.

Árainkat megtalálja a rendezvénytermünk bemutatása alatt.

Musztáng esküvő helyszín

Több száz esküvői képet találnak Facebook oldalunkon: www.facebook.com/MusztangVendeglo

2015-től a rendezvények, esküvők lebonyolítását partnerünk, a Gasztrorent végzi, ezáltal a minőség megtartása mellett még kedvezőbb árakat tudunk biztosítani.

Esküvői ajánlatunk 2016 évre

Terembérlet esküvő céljára: 120.000 Ft/nap
Tartalmazza a rendezvényterem és a terasz használatát.
Tányér, pohár, evőeszköz (minden, ami kell az esküvőhöz): 300 Ft/fő
Esküvő lebonyolítása 45 főig: 100.000,-Ft, efelett 10 főnként +10.000 Ft

Mennyibe is kerül így egy esküvő, ha nálunk rendezi?

A fenti díjakon felül az ételek elkészítéséhez szükséges alapanyagok árát kell megfizetni.

Az italokat Önök is biztosíthatják, (átlagos esküvő esetén 1.800,- 2.000,- Ft körül van a szükséges italok beszerzési ára), vagy ha szeretnék elkerülni, hogy valamiből túl sokat vagy keveset vásároljanak, rendelhetnek tőlünk korlátlan italfogyasztást 2.200 forintos áron melynek tartalma:

Szénsavas és rostos üdítő (Coca-cola és Sió termékek), ásványvíz, kávé, sör (csapolt Dreher, üveges Gösser), bor (egri, üveges) pezsgő, rövid italok (Jagermeister, Fütyülős barack, szilvapálinka, Ballantines, Carolines, Bacardy, Royal vodka)

Esküvői vacsora árára néhány példa

1. Egyszerűbb esküvői menü

Egy egyszerűbb menü elkészítéséhez szükséges alapanyagok beszerzési ára 1.000,- Forint körül van. Például: Újházy tyúkhúsleves, utána svédasztalon sertéspörkölt galuskával, töltött káposzta, éjfélkor csibe fasírt.

Ilyen menü választása mellett az esküvő teljes költsége korlátlan italfogyasztást választva (dekorációt leszámítva):

120 fős esküvő esetén:
120.000 FtTerem és konyhabérlet:
36.000 Ft Eszközök bérleti díja:
kb.120.000 Ft Ételekhez szükséges alapanyag:
264.000 Ft Korlátlan italfogyasztás:
180.000 Ft Esküvő lebonyolítása:
Mindösszesen: kb. 720.000 Ft, tehát fejenként kb 6.000 Ft

kb 630.000 Ft, fejenként 6.300 Ft 100 fő esetén:
kb 540.000 Ft, fejenként 6.750 Ft80 fő esetén:
kb 450.000 Ft, fejenként 7.500 Ft60 fő esetén:

Az árak tájékoztató jellegűek, a költségek kis mértékben függenek az aktuális nyersanyagáraktól.

2. Tartalmas, változatos esküvői menü

Egy tartalmas, változatos esküvői menü választásánál a Gasztrorent kalkulációja alapján a szükséges alapanyagok ára:

I. MENÜ
1 600 Ft/ fő

Újházy tyúkleves
Vegyes tál:
Sajttal, sonkával töltött borda
Gödöllői töltött csirke
Roston sült tarja
Rántott gombafejek
Párolt zöldségek
Pirított burgonya
Párolt rizs
Tartármártás
Vegyes saláta

Éjfélkor:
Sertéspörkölt galuskával
II. MENÜ
1 600 Ft/ fő

Újházy tyúkleves
Vegyes tál:
Csabai töltött karaj
Párizsi csirkemellcsíkok
Sajttal töltött sertésborda
Rántott gombafejek
Párolt zöldségek
Pirított burgonya
Párolt rizs
Tartármártás
Vegyes saláta

Éjfélkor:
Töltött káposzta

Ebben az esetben az esküvő teljes költsége korlátlan italfogyasztás választva (dekorációt leszámítva):

120 fős esküvő esetén:
120.000 FtTerem és konyhabérlet:
36.000 Ft Eszközök bérleti díja:
kb.192.000 Ft Ételekhez szükséges alapanyag:
264.000 Ft Korlátlan italfogyasztás:
180.000 Ft Esküvő lebonyolítása:
Mindösszesen: kb. 792.000 Ft , tehát fejenként kb. 6.600 Ft

kb 670.000 Ft, fejenként 6.900 Ft 100 fő esetén:
kb 572.000 Ft, fejenként 7.350 Ft 80 fő esetén:
kb 474.000 Ft, fejenként 8.100 Ft 60 fő esetén:

Az árak tájékoztató jellegűek, a költségek kis mértékben függenek az aktuális nyersanyagáraktól. További ajánlatokat és az esküvő lebonyolításával kapcsolatos információkat a Gasztrorent oldalán találnak: www.gasztrorent.hu

Esküvői dekoráció ajánlatunk:

Alap dekoráció:
Fehér abrosz, mennyezeti szalagok, asztali futó, főasztal szoknya, fehér háttérfüggöny és fényfüggöny a főasztal mögé, színes kavics asztaldekoráció, ára: 25.000,- Ft létszámtól függetlenül.
Székszoknya masnival: 350Ft/fő
A dekoráció a következő színekben kérhető: bordó, arany, barna-arany, zöld, kék.
Áraink az Áfát tartalmazzák, záróra nincs. Átöltözéshez, váltóruha, táska tárolásához egy zárható öltöző helyiséget biztosítunk.

Hogyan érdemes esküvői helyszínt választani?

  1. Gondolja végig, hány vendéget szeretne meghívni!
    Az esküvői helyszín választásánál a legfőbb szempont az, hogy a násznép kényelmesen elférjen a teremben, és mindenki jól érezze magát. A jó esküvői helyszínen van hely a tánchoz, mulatozáshoz, félre lehet egy kicsit vonulni beszélgetni is, és mindenki kellemesen érezheti magát.
    Ha minket választ:
    • A termünkben akár 150 fő is elfér.
    • Jó időben meghitt hangulatban lehet beszélgetni, levegőzni a teraszon.
    • A terem légkondicionált, így meleg, fülledt időben is kellemes hőmérsékletet tudunk biztosítani.
  2. Képzelje el, milyen stílusú esküvőt szeretne!
    Érdemes végiggondolni, milyen stílusú lakodalmat szeretnének? Egyszerű, családias vacsorát? Hangos, mulatozós falusi lagzit? Elegáns ünneplést? A helyszínt, a menüsort és a dekorációt ez alapján érdemes összeállítani.
    Ha minket választ:
    • A rendezvénytermünk külön bejárattal rendelkezik. A terem festése egyszerű, így szinte bármilyen stílusban berendezhető.
    • Partnereink menüsora rugalmasan változtatható, így ebben is a parti stílusához tudunk alkalmazkodni.
    • Bőven van hely nálunk a tánchoz, játékokhoz, mulatozáshoz is.
  3. Nézze át a vendégek listáját!
    Ha eldöntöttük, kiket szeretnénk meghívni az esküvőre, érdemes még egy pillantást vetni a vendéglistára, és átgondolni, milyen speciális igényei lehetnek a násznép tagjainak.
    Ehhez néhány tipp:
    • Ha sok a gyerek, érdemes nekik külön programmal, esetleg menüvel is készülni. A programokat úgy érdemes szervezni, hogy ők, illetve a szüleik is jól érezhessék magukat.
    • Az idős rokonoknak fontos lehet, hogy félre tudjanak vonulni, tudjanak beszélgetni akkor is, ha nincs kedvük táncolni. Érdemes olyan helyszínt választani, ahol a nehezebben mozgó, idősebb rokonok is könnyen tudnak közlekedni.
    • Vegetáriánus, vagy ételallergiás vendégek esetén fontos, hogy az ő menüjükre is gondoljunk!

Ha minket választ:

  • A nagyméretű teremben mindenki elfér, így ki lehet alakítani beszélgetős sarkot, vagy külön asztalt is a gyerekeknek.
  • A menüt igyekszünk maximálisan a vendégek igényeire szabni.
  • A teraszunk ideális hely a félrevonulásra, pihenésre.
  • A terem külön bejáratú, így könnyebb a közlekedés.

Hogyan érdemes berendezni az esküvői helyszínt?

Mivel a rendezvénytermünk tágas és kényelmes, a székeket és asztalokat sokféleképpen elhelyezhetjük a teremben. Tudunk színpadot elhelyezni a zenész vagy DJ számára, kialakíthatunk kis szigeteket, és hosszú sorokat is az asztalokból, így a táncra, egyéb mulatságokra is több helyet tudunk biztosítani.

A hosszú, széksoros elrendezést akkor ajánljuk, ha az esküvő résztvevői jól ismerik egymást. Ez az elrendezés ideális akkor, ha a legtöbben a meghívottak közül a családunk tagjai. Ebben az elrendezésben mindenki közel érezheti magát mindenkihez, könnyen indulhat el a beszélgetés, oldottabb lesz a hangulat.

A szigetes elrendezés, a kisebb asztalok kialakítása akkor ideális, ha több családot, baráti kört szeretnénk leültetni. A kisebb asztaloknál meghittebb közeg alakul ki, így a barátok sem érzik magukat kellemetlenül az ismeretlen családtagok között, ráadásul ismerkedni is több lehetőség van.

Hasznos tanácsok házasodni készülőknek:

1. Bízzuk szakemberre az esküvőszervezést!

Hacsak nincs olyan kedves rokonunk vagy barátunk, aki gyakorlott rendezvényszervező, érdemes felkérni egy esküvőszervezőt az események lebonyolításához. Egy jó kapcsolatokkal rendelkező szakember könnyen összehangolja a különböző szolgáltatók munkáját, és sokszor olyan ötletekkel is tud segíteni, amelyek máshogyan eszünkben sem jutnának.

Tipp: Több száz esküvőnek szolgáltunk már helyszínül, így szívesen ajánlunk olyan szakembert, aki segíteni tud.

2. Ne spóroljunk a fotóson!

Ma már mindenkinek a kezében ott a digitális fényképezőgép, és rengetegen vannak, akik nagyon jó képeket készítenek. Ennek ellenére mindenkit arra biztatunk, hogy a lakodalmi fotók készítését is bízza profi szakemberre. Így minden barát és családtag jól szórakozhat, és senki sem marad le egyetlen vidám pillanatról sem.

Tipp: Nagyon sok profi fotóst ismerünk, akiknek a munkáját mi is nagyon megszerettük az évek során. Örömünkre szolgál, ha bemutathatjuk őket Önöknek.

3. Válasszunk jól megközelíthető esküvői helyszínt!

Hacsak nem nagyon különleges, regényes lakodalmat szeretnénk, érdemes olyan helyszínt választani, amely könnyen megközelíthető. Ezzel rengeteg költséget spórolhatunk meg. A vendégeket szállító taxik, kisbuszok gyorsabban jutnak el a helyszínre, de azoknak sem okozunk gondot, akik a saját kocsijukkal érkeznének.

Tipp: Rendezvénytermünk akár tömegközlekedési eszközökkel is elérhető. Az esküvői helyszín a város zajától távol, de mégis kényelmes útvonal mentén található.

4. Italból sosem elég!

A lakodalmakban a legtöbb felnőtt vendég szívesen enged az alkoholos italok csábításának. Ilyenkor a legtöbben szívesen kóstolnak meg egy jó pálinkát, vagy valamilyen különlegesebb párlatot. Nagyon fontos azonban, hogy az alkoholos italok mellett elegendő mennyiségű egyéb üdítőt, ásványvizet is biztosítsunk a vendégeknek. A tánc, a nehéz ételek, az izgalom miatt általában mindenki gyakran szomjazik meg egy kis frissítőre.

Tipp: Ha rendezvénytermünket választják az esküvő helyszínéül, lehetőségük van arra, hogy Önök biztosítsák az italokat a vendégeknek. Azonban ha sok vendég érkezik, vagy hosszú, mozgalmas lakodalomra készülnek, azt javasoljuk, hogy kérjenek korlátlan italfogyasztást tőlünk – így biztosan senki sem marad szomjas.

5. Néha olcsóbb a nagyobb lakodalom

Ahogyan ártáblázatunkból is látszik, a lakodalom egy vendégre jutó költsége sokkal alacsonyabb lehet, ha nagyobb násznép számára szervezünk esküvőt. A hozzánk forduló párok élményeit hallgatva azt tapasztaljuk, hogy a lakodalom megtérülő befektetés, hiszen a vendégek szívesen kedveskednek az ifjú párnak akár nagyobb összegekkel is, például a menyasszonytánc során is. Éppen ezért nem szabad félni attól, hogy nagy lakodalmat tartsunk. Engedjük meg, hogy az összes rokonunk és barátunk örülhessen egy kicsit a mi örömünknek, és bátran tartsunk hatalmas esküvőt!

Mi kell egy igazán jó hangulatú lakodalomhoz?

A legfontosabb természetesen a szerelem öröme, hiszen az ifjú pár boldogsága a leglényegesebb dolog, amely mindenki számára megszépíti ezt a nagy napot.

Az igazi sikerhez azonban elengedhetetlen a jó szervezettség is. Ahhoz, hogy mindenki felhőtlenül szórakozzon, fontos, hogy minden a lehető leggördülékenyebben történjen. Az esküvőszervezők, vőfélyek, ceremóniamesterek sokat segíthetnek abban, hogy összehangolják a különböző szolgáltatók munkáját.

Tipp: Mivel a rendezvénytermünk külön bejáratú, és saját bárral, terasszal rendelkezik, nagyon rugalmasak tudunk lenni, ha esküvőszervezésre kerül sor. Az ételek felszolgálásának időpontját, vagy a terem nyitva tartását csak az ifjú pár igényei határozzák meg.

Az esküvő legtöbbször két család egyesüléséről is szól. Nagyon fontos, hogy ehhez megfelelően oldott hangulatot tudjunk teremteni. Különböző játékokkal sokat segíthetünk abban, hogy a násznép tagjai megismerkedjenek egymással. Egy tapasztalt vőfély nagyon sokat tehet azért, hogy senki se unatkozzon, hanem azt érezze, hogy ez a nap egy kicsit róla is szól. Az ismerkedős feladatoktól nem kell tartani: egy tapasztalt ceremóniamester általában olyan diszkrét játékokat is ismer, amelyeket még a visszafogottabb esküvők kedvelői is élvezni fognak.

Érdemes szórakoztató programokkal is készülni, hiszen ezek segítségével még emlékezetesebbé tehető a lakodalom. A menyasszonytánc, vagy a vőfély játékai mellett sokan tartanak beszédet, sokan emlékeznek diavetítéssel a pár közös pillanataira, vagy emlékeznek meg rövid filmmel, méltatással azokról, akik a nagy napon már nem lehetnek jelen.

A zene szintén fontos eleme a lakodalomnak. Még a legvisszafogottabb esküvőn is érdemes gondosan megválasztani, milyen zene szóljon a háttérben, ha pedig táncos rendezvényt szeretnénk, különösen fontos jól megválasztani, milyen muzsikára ropja a násznép.

Tipp: Számos esküvővel a hátunk mögött szívesen ajánlunk lakodalmas zenekart, különböző stílusú előadókat. Ha sokféle zenei stílusú, igazán tartalmas szórakozást szeretnének kínálni a vendégeknek, azt javasoljuk, kérjék egy DJ segítségét, így biztosan mindenki hall majd néhányat a kedvenc slágerei közül.

A lakodalom természetesen a jó ételekről, finom italokról is szól. A házias ízek általában biztos sikert aratnak a lagziban. A menyasszonyi tortára érdemes külön figyelmet is fordítani.

Lakodalmas félelmek és megoldások

Egy jegyespár életének egyik legfontosabb napja a házasságkötés. Természetes, hogy ilyenkor mindenki tele van félelmekkel és kétségekkel. Szerencsére egy felkészült csapat tudja a megoldást a leggyakoribb nehézségekre.

Mi lesz, ha megsérül a menyasszonyi ruha?

Ha a menyasszonyi ruha kölcsönzőből származik, jó, ha tudjuk, hogy a drágább darabokra a cégek külön biztosítást kötnek, így valószínűleg nem kell súlyos anyagi csapásra számítanunk, ha foltos lesz vagy elszakad a ruha. A ruhakölcsönzők többnyire felkészültek az ilyen balesetekre, amelyek a legjobb akarattal is bárkivel előfordulhatnak. Emiatt senkinek nem kell kellemetlenül éreznie magát.

Rendezvényhelyszínünkön az átöltözéshez zárható helyiséget tudunk biztosítani. Nagy baj esetén a menyasszony átveheti a menyecskeruháját, esetleg készülhet egy elegánsabb, tartalék darabbal is, így egész este magabiztosan szórakozhat.

Mi történik, ha valaki túl sokat iszik, vagy rosszul lesz?

Sokan csak az esküvőn mulatnak igazán. Az is gyakran előfordul, hogy az idősebb hozzátartozók nehezen viselik az esküvővel járó izgalmakat. Mivel a termünk légkondicionált, így mindig kellemes környezetet tudunk biztosítani a mulatozáshoz, így a legnagyobb kánikulában sem kell aggódni a meleg miatt. Jó időben bárki levegőzhet egy kicsit a teraszon, a tágas helyszínnek köszönhetően pedig mindenkinek jut hely egy kicsit megpihenni, feltöltődni a hosszú tánc után. Kellemes környezetben általában mindenki hamar erőre kap, és felhőtlenül folyhat tovább a mulatság.

Mi lesz, ha nem érkezik meg az étel, ital?

Az esküvői helyszínünk jól megközelíthető helyen található, az út általában még rossz időben is járható. Az ételeink helyben, saját konyhánkon készülnek, így emiatt nem kell késéstől, vagy csúszástól tartani. Felkészült csapatunk a legnehezebb helyzetre is tudja a megoldást!

Veszekedés, vita lesz!

Minden család életében előfordulnak kisebb-nagyobb konfliktusok, így tényleg előfordulhat, hogy néhányan összekülönböznek a lakodalomban. Tapasztalt szolgáltatóként azt mondhatjuk: ha jól választottunk helyszínt, ételsort, programot, a kisebb vitákra senki nem emlékszik majd. Tágas termünkben, teraszunkon bárki félrevonulhat egy kicsit, így általában hamar lecsillapodnak a kedélyek.

Mi lesz, ha ellaposodik a hangulat?

Több száz esküvővel a hátunk mögött azt mondhatjuk, ilyesmi nem fordulhat elő. A lakodalomban mindenki szereti jól érezni magát, mindenki szívesen ismerkedik, cseveg a régen látott rokonokkal, vagy a kedves ismeretlenekkel. Azoknak, akik mégis aggódnak, szívesen javasolunk olyan segítőket, akik a legreménytelenebb helyzetben is vidám bulivá varázsolják a lagzit.

Illetéktelenek surrannak be, lopás történik

A rendezvénytermünk külön bejáratú, a lakodalom alatt csak a násznép és a személyzet tartózkodik a teremben. Az átöltözéshez, a nászajándékok tárolásához zárható helyiséget biztosítunk, így az illetéktelenek próbálkozniuk sem érdemes.

EsküvőEsküvő helyszín képek